Glavni Izbornik
- Naslovnica
- Izbori
- Općinsko Vijeće i Općinski načelnik
- Javna nabava
- Javni natječaji
- Proračun
- Financijski izvještaji
- Jedinstveni upravni odjel
- Pristup informacijama
- Odbačeni otpad i zaštita životinja
- PPUO i plan gosp. otpadom
- Socijalna skrb
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Zakon. okvir i preuzimanja
- Civilna zaštita
- Savjet. sa zaint. javnošću
- Prekogranična suradnja
- Digitalna pristupačnost
- Subvencija
- Evidencija OPG
- Stipendija
- Obrasci
- Transparentnost
- Savjet mladih
- Sprječavanje sukoba interesa
- Službeni vjesnik Općine Stari Jankovci
- Anketa
- Općina Stari Jankovci - prijatelj djece
- Komunalna infrastruktura
- Gospodarenje otpadom
Poveznice
Tko je Online?
Imamo 29 gostiju i nema članova online
Obavijest o deratizaciji domaćinstava i groblja na području Općine Stari Jankovci
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
Javni natječaj za prijem u radni odnos za provedbu Javnih radova u 2025. godini
- Detalji
- Kategorija: Javni natječaji
KLASA: 112-01/25-01/01
URBROJ: 2196-23-02-25-1
Stari Jankovci, 03. ožujka 2025.
Temeljem članka 46. Statuta Općine Stari Jankovci („Službeni vjesnik“ Vukovarsko-srijemske županije, broj. 4/21, 17/22), Mjera za poticanje zapošljavanja iz nadležnosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje za 2025. godinu, pismene obavijesti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Vinkovci (u daljnjem tekstu: HZZ) od 25. veljače 2025.godine za provođenje Programa javnog rada „Javni rad 2025“, općinski načelnik Općine Stari Jankovci dana 03. ožujka 2025. godine, raspisuje
N A T J E Č A J
za prijem u radni odnos za provedbu Javnih radova u 2025.godini, a temeljem Programa za sufinanciranje/financiranje zapošljavanja u javnom radu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
1. Broj traženih radnika/ca: 4
2. Vrsta zaposlenja: predviđeno trajanje radnog odnosa na određeno - 6 mjeseci
3. Radno vrijeme: puno radno vrijeme
4. Mjesto rada: poslovi će se obavljati na području Općine Stari Jankovci
5. Javni poziv vrijedi: od 03.03.2025. – 10.03.2025.g.
Opis poslova:
Zaposleni na javnim radovima bit će zaduženi za očuvanje i uređenje 5 naselja u Općini Stari Jankovci, a to su Stari Jankovci, Novi Jankovci, Slakovci, Srijemske Laze i Orolik. Zaposleni će biti zaduženi za obavljanje poslova kao što su sadnja stabala i evidencija već posađenog drvoreda na način obilaska svih naselja u Općini, košnju trave, uređenje zapuštenih dvorišta i okućnica u kućama u kojima nitko ne živi te uređenje i čišćenje parkinga, uređenje i čišćenje javnih površina oko Domova kulture, sadnju cvijeća i zalijevanje (u svakom naselju po 1 dom), čišćenje zatravnjele javne površine pored nogostupa u svih 5 naselja, odvoz i skupljanje suhih grada, čišćenje i grabljanje travnjaka od lišća, rezanje suhi stabljika i čišćenje tajnog cvijeća te ručni utovar, plijevljenje ukrasnih grmlja od korova i plijevljenje kamenjara, čišćenje autobusnih stajališta i pranje autobusne nadstrešnice.
U partnerstvu s Gradskim društvom Crveni križ Vinkovci biti će organizirana podjela paketa higijenskih potrepština i paketa hrane socijalno ugroženim osobama s područja Općine Stari Jankovci. Aktivnost obuhvaća utovar paketa u prostorijama Crvenog križa, istovar paketa u prostorijama Općine Stari Jankovci, distribucija korisnicima koji mogu osobno doći po njih, a za veći broj korisnika do njihovih domova, a sve u svrhu ublažavanja najgorih oblika siromaštva, pružanjem nefinancijske pomoći najpotrebnijim osoba i to hrane i/ili osnovne materijalne pomoći
Zaposlenici će dijeliti letke kojima mještane Općine Stari Jankovci obavještavamo o provedbi određenih aktivnosti kao što je zaštita okoliša, zaštita prava životinja itd.
Zaposlenici će obavljati poslove uređenja okoliša, igrališta i pomoćnih terena oko stadiona NK Hašk Sokol, Stari Jankovci na kojem je izgrađen novi Sportsko-rekreacijski centar Gatina.
Kandidati moraju ispunjavati slijedeće uvjete za prijem u javni rad:
1. osobe u nepovoljnom položaju na tržištu rada, bez obzira na duljinu prijave u Evidencije:
- roditelji sa 4 i više malodobne djece, roditelji djece s teškoćama u razvoju, roditelji djece oboljele od malignih bolesti, roditelji udovci i roditelji djeteta bez upisanog drugog roditelja, osobe s invaliditetom, žrtve trgovanja ljudima, žrtve obiteljskog nasilja, azilant i stranac pod supsidijarnom, odnosno privremenom zaštitom kao i članovi njegove obitelji, liječeni ovisnici o drogama, povratnici s odsluženja zatvorske kazne unazad 6 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva, osobe uključene u probaciju, pripadnici romske nacionalne manjine, beskućnici/e, hrvatski povratnici/useljenici iz hrvatskog iseljeništva, hrvatski branitelji, djeca poginulih i nestalih hrvatskih branitelja.
2. korisnici zajamčene minimalne naknade sukladno važećem Zakonu o socijalnoj skrbi (dalje u tekstu: ZSS), prijavljeni u Evidenciju nezaposlenih HZZ
3. osobe prijavljene u Evidenciju nezaposlenih HZZ dulje od 24 mjeseca
4. osobe uključene u Program Posao+.
Kandidati su dužni priložiti sljedeću dokumentaciju:
- zamolbu za posao,
- životopis,
- preslik osobne iskaznice,
- potvrdu izdanu od HZZ kojom osoba dokazuje da je prijavljena u evidenciju nezaposlenih osoba traženo vrijeme i
- dokaz o ispunjavanju jednog od uvjeta ciljanih skupina.
Za prijavitelje koji se prijavljuju kao azilanti i stranci pod supsidijarnom, odnosno privremenom zaštitom kao i članovi njegove obitelji, dostaviti preslik dokumenta sa kojim se isto dokazuje.
Osobe koje se prijavljuju na natječaj dužne su dostaviti svoju prijavu na adresu:
Općina Stari Jankovci, Dr. F. Tuđmana 1
32241 Stari Jankovci
s naznakom:
„Za natječaj - javni radovi – Javni rad 2025“
putem pošte (preporučeno) ili osobno najkasnije do 10.03.2025. godine.
NAPOMENA:
Osoba ne može ponovno biti uključena u potporu javni rad 12 mjeseci nakon prestanka trajanja mjere javni rad za tu osobu.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Uz prijavu na natječaj dužan je priložiti svu dokumentaciju koja omogućuje ostvarivanje navedenog prava (rješenje, uvjerenje, potvrdu i sl.).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema odredbama čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17 98/19, 84/21, 156/23), dužni su pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i sve potrebne dokaze. Dodatne informacije o dokazima koji su potrebni u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju, dostupne su na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
Ministarstvo hrvatskih branitelja Republike Hrvatske - Zapošljavanje u državnoj službi (gov.hr), Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju.pdf (gov.hr)
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), uz prijavu na natječaju dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz članka 49. stavak 1. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata. Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanje prava prednosti: Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju - Zakon o civilnim stradalnicima iz DR.pdf (gov.hr).
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), uz prijavu na natječaj dužni su osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i rješenje o utvrđenom invaliditetu, odnosno drugi dokaz iz kojeg je vidljivo spomenuto pravo.
Kandidati koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema kriterijima navedenim u uvjetima za prijem u javni rad moraju zahtjevu priložiti odgovarajuću dokumentaciju npr. za roditelje koji imaju četvero (4) ili više malodobne djece, potrebno je zahtjevu priložiti preslik rodnih listova malodobne djece i sl.
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Natječaj će biti objavljen na web stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici Općine Stari Jankovci www.o-jankovci.hr.
O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po raspisanom Natječaju ne mora se izvršiti izbor te se u tom slučaju donosi Odluka o poništenju natječaja.
Protiv Odluke o poništenju natječaja nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.
OPĆINSKI NAČELNIK:
________________________
Dragan Sudarević, ing.el.
OPĆINA STARI JANKOVCI – OPĆINA PRIJATELJ DJECE
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
Savez društava „Naša djeca“ Hrvatske u suradnji s tvrtkom Grow iz Novske osmislio i lansirao prvu mobilnu aplikaciju na temu dječjih prava u Republici Hrvatskoj pod nazivom „Prvaci dječjih prava“! Ova edukativna igrica namijenjena je najmlađima, te ih na njima svojstven i zabavan način educira o dječjim pravima na aktivno sudjelovanje, kvalitetno obrazovanje, slobodno vrijeme, igru i zdravlje. Mobilna aplikacija nastala je u okviru projekta „Utjecaj, a ne ukras“ Saveza DND i Hrvatske zajednice županija koji sufinanciraju Europska unija i Ured za udruge čiji je cilj jačanje uloge djece i odraslih za aktivnu dječju participaciju te podizanje svijesti i znanja djece i odraslih (stručnjaka, volontera, donositelja odluka) o dječjim pravima, participaciji, zagovaranju te kako djecu poticati na izražavanje mišljenja i odlučivanje o pitanjima bitnim za njih u životu zajednice, škole kako bi djeca bili korisnici svojih prava i utjecaj, a ne ukras.
Pozivamo vas da zajedno s djecom preuzmete i zaigrate video-igru!
Igru „Prvaci dječjih prava“ preuzmite na poveznicama:
POVEZNICA ZA ANDROIDE:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.grow.dndigra
POVEZNICA ZA IPHONE:
https://apps.apple.com/hr/app/prvaci-dje%C4%8Djih-prava/id6741508642
Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu javnih priznanja Općine Stari Jankovci
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
J A V N I P O Z I V
za podnošenje prijedloga za dodjelu
javnih priznanja Općine Stari Jankovci
Javna priznanja u Općini Stari Jankovci su;
- Počasni građanin
- Plaketa
- Grb
koja se dodjeljuje fizičkim i pravnim osobama za izuzetna ostvarenja u svim područjima djelatnosti gospodarskog i društvenog života Općine, a osobito na području:
- gospodarstva
- obrazovanja
- kulture
- fizičke kulture
- drugih društvenih djelatnosti.
Svake godine, za svako područje, može se dodijeliti samo jedna Plaketa, Grb ili priznanje - Počasni građanin.
Prijedlog za dodjelu Plakete, Grba ili priznanja - Počasni građanin Općine Stari Jankovci može podnijeti;
- svaki punoljetni građanin Općine Stari Jankovci – svaka fizička osoba,
- Općinski načelnik
- pravna osoba (poduzeće, tvrtke, ustanove, udruge građana)
- tijelo lokalne samouprave
Prijedlog mora sadržavati:
- podatke o podnositelju prijedloga
- podatke o kandidatu za priznanje
Prijedlog za pojedinca treba sadržavati;
- životopis i iscrpno obrazloženje zasluga zbog kojih se predlaže,
- odgovarajuću dokumentaciju (objavljene radove, analiza, prikaze, kritike, pisanja stručnog i drugog tiska, natjecateljski rezultati i sl.).
Prijedlog za pravnu osobu treba sadržavati;
- podatke o pravnoj osobi
- podatke o uspješnom poslovanju odnosno djelovanju
- izravno obrazloženje uspjeha zbog kojih se predlaže za dodjelu javnih priznanja
- odgovarajuću dokumentaciju (objavljene radove, analize, prikaze, kritike, pisanja stručnog i drugog tiska, natjecateljski rezultati i sl.).
- Povjerenstvo za javna priznanja prosuđuje svaki od prijedloga i predlaže Općinskom vijeću.
- Odluku o dodjeli javnih priznanja Općine Stari Jankovci donosi Općinsko vijeće.
- Javna priznanja uručuju se na svečanoj sjednici Općinskog vijeća na Dan općine
- Rok za podnošenje prijedloga za dodjelu javnih priznanja je 20. ožujka 2025. godine
Napomena: nepotpune prijedloge ( bez obrazloženja ) Povjerenstvo za javna priznanja neće razmatrati.
Općinski načelnik:
_____________________
Dragan Sudarević,ing.el.
20 godina europskog i nacionalnog dana broja 112
- Detalji
- Kategorija: Naslovna

PROMEMORIJA - 112
AKTIVNOSTI POVODOM DANA 112:
- Ravnateljstvo civilne zaštite će, uz brojne edukativne i informativne aktivnosti o važnosti broja 112 diljem Hrvatske, u Slavonskom Brodu obilježiti Dan broja 112 tradicionalnim 14. rekreativnim trčanjem građana i pripadnika hitnih službi (8.2.)
- ova utrka na najbolji način promovira jedinstveni europski broj za hitne slučajeve 112
- Staza rekreativnog trčanja proteže se od Sportske dvorane „Vijuš“ do Sportsko-rekreacijskog centra „Poloj“ i natrag, ukupne dužine 5,3 km
- U sklopu će se održati i prezentacija opreme operativnih snaga, hitnih službi i udruga koje sudjeluju na ovogodišnjem rekreativnom trčanju
- Organizatori Ravnateljstvo civilne zaštite i Brodsko-posavska županija, uz potporu brojnih sastavnica sustava civilne zaštite, sportskih klubova i udruga građana s područja Slavonskog Broda i Brodsko-posavske županije
- I ove godine aktivnosti su se pridružili Udruga za rekreativno, cestovno i planinsko trčanje i hodanje "TK Brace" te Europe Direct Slavonski Brod i Europski dom Slavonski Brod, koji pružaju dugogodišnju potporu događaju
- U sklopu svečanosti obilježavanja Međunarodnog dana civilne zaštite i Dana civilne zaštite u RH, naglasak će biti na 20. godina broja 112 u Hrvatskoj te će se tom prilikom dodijeliti i pohvalnice našim voditeljima i operaterima u Županijskim centrima 112 i snimiti poseban filmić o broju 112 koji će se prikazati na svečanosti obilježavanja u Cinestaru (28.2.)
KLJUČNE KOMUNIKACIJSKE PORUKE
20 godina sigurnog poziva u pomoć
- Uvođenjem jedinstvenog europskog broja 112 11. veljače 2005. godine u RH uspostavljena je koordinacija svih brojeva hitnih službi
- U EU broj 112 uveden je 1991. te je 34 godine aktivan u Europskoj uniji i 20 godina u RH
- Od uspostave broja 112 u RH 2005. do kraja 2024. na broju 112 zabilježeno je nešto više od 37 milijuna poziva!
Broj 112 kao ključni alat u izvanrednim situacijama
- Besplatnim pozivom na broj 112 u svim državama članicama Europske unije možete zatražiti pomoć hitnih službi (policije, vatrogasaca, hitne medicinske službe), a prema potrebi angažiraju se i drugi nadležni sudionici i operativne snage sustava civilne zaštite
- Izvan EU, broj 112 koristi još 11 država u Europi i svijet
- Sustav koji nikada ne spava – 24/7/365 dostupnost
- Sustav 112 u Republici Hrvatskoj djeluje unutar Ravnateljstva civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova i neprekidno (24/7/365) osigurava zaprimanje dojava na jedinstveni europski broj za hitne službe 112 putem telefona, SMS poruka i e-poziva iz vozila
Dostupnost svima – komunikacija prilagođena potrebama korisnika
- Od 2016. godine aktivirana je mogućnost traženja pomoći slanjem SMS poruka na broj 112, a namijenjena je prvenstveno osobama koje ne mogu govornim pozivom uspostaviti komunikaciju s operaterom (gluhim i nagluhim osobama, osobama s poremećajem govora i osobama koje u trenutku pozivanja nisu u mogućnosti ostvariti govornu vezu)
Precizno lociranje spašava živote
- Pozivom na broj 112, bilo s fiksnog ili s mobilnog telefona, operater automatski dobiva podatak o lokaciji pozivatelja s tim da ako pozivatelj zove s pametnog telefona operater prima preciznu lokaciju pozivatelja
- Sustav 112 koristi napredne tehnologije, poput AML-a (Advanced Mobile Location), kako bi pružio najprecizniju lokaciju pozivatelja, čime se povećava učinkovitost intervencija
Poziv za pomoć na vašem jeziku
- Značajna je i sposobnost zaprimanja hitnih poziva na stranim jezicima – i to na njih 5 - engleski, njemački, talijanski, mađarski i slovački, a čime se doprinosi sigurnosti naših turista i promociji Republike Hrvatske kao sigurnog turističkog odredišta
- Prosječan godišnji broj poziva na stranim jezicima je nešto veći od 7.500, a tijekom 2024. godine zabilježeno ih je 8.576
SRUUK – Pravovremeno upozorenje spašava živote
- Sustav za rano upozoravanje i upravljanje krizama (SRUUK) omogućuje brzo informiranje građana u slučaju nesreća i katastrofa. Kroz broj 112, upozorenja stižu izravno na mobilne uređaje putem SMS-a, CB poruka ili sirena, pružajući ključne informacije za sigurnu reakciju
Podrška u kriznim vremenima
- Tijekom rata u Ukrajini, sustav 112 kontinuirano pruža podršku raseljenim osobama putem broja 114, primivši preko 34.500 poziva na hrvatskom i ukrajinskom jeziku od aktivacije broja, a tijekom trajanja epidemije koronavirusa bio je aktivan i broj 113 kao jedinstvena informacijska točka vezana uz COVID-19
Sustav 112 u Republici Hrvatskoj, sa svojih dvadeset županijskih centara, nije samo operativno-komunikacijski centar već i simbol solidarnosti i humanosti u izvanrednim situacijama
2024. U BROJKAMA
Ukupno poziva:
- 1.839.837 zabilježenih poziva, od toga
- 1.364.752 (74,2%) namjenskih poziva
Zabilježeni događaji:
- Ukupno: 539.265
- 272.428 (50,52%) medicinskih
- 188.966 (35,04%) sigurnosnih
- 43.664 (8,10%) složenih
- 34.207 (6,34%) vatrogasnih
Pozivi na stranim jezicima:
- Zabilježeno 8.576 poziva
U 2024. poslano je ukupno devet SRUUK poruka ( za opasne vremenske pojave, uklanjanje minsko-eksplozivnih sredstava, opasnost od širenja štetnih plinova usred požara na deponiju plastike te poruke građanima RH u inozemstvu zbog ratne opasnosti).
OPĆENITO O BROJU 11
- Vijeće Europskih zajednica je 29. srpnja 1991. godine donijelo Odluku o ustanovljenju jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112 (Council Decision 91/396/EEC), koji sve hitne službe integrira u jedinstveni sustav.
- Dan europskog broja 112 obilježava se 11. veljače (11.2.) na temelju tripartitne deklaracije Europske komisije, Europskog parlamenta i Vijeća Europe, potpisane 11. veljače 2009. godine.
BROJ 112 U REPUBLICI HRVATSKOJ
- Jedinstveni europski broj za hitne službe 112 u Republici Hrvatskoj uveden je 11. veljače 2005. godine.
- Sustav 112 u Republici Hrvatskoj djeluje unutar Ravnateljstva civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova i neprekidno (24/7/365) osigurava zaprimanje dojava na jedinstveni europski broj za hitne službe 112 putem telefona, SMS poruka i e-poziva iz vozila.
- Sustav 112 u RH čini dvadeset županijskih centara 112 koji zaprimaju hitne pozive i djeluju kao jedinstveni operativno-komunikacijski centri za sve vrste hitnih situacija.
- Putem broja 112 zaprimaju se sve vrste hitnih poziva, a u skladu s utvrđenim procedurama (standardnim operativnim postupcima, komunikacijskim protokolima, uputama i drugim operativnim dokumentima) pozivi se prosljeđuju u teritorijalno i strukovno nadležne prijavno-dojavne jedinice hitnih, spasilačkih i drugih službi ili im se temeljem dojave informacije prenose
- Prema potrebi županijski centri 112 aktiviraju i druge operativne snage sustava civilne zaštite.
- Sustav 112 nema vlastite operativne snage na terenu, ali sa svojim informacijskim i komunikacijskim resursima, poznavanjem nadležnosti i procedura u hitnim situacijama te ažurnim bazama podataka o hitnim službama i ostalim operativnim snagama čini okosnicu informacijskog i komunikacijskog sustava civilne zaštite.
AKTUALNI PODACI
- Od uspostave broja 112 u Republici Hrvatskoj 2005. do kraja 2024. godine na broju 112 zabilježeno je nešto više od 37 milijuna poziva
- Od navedenog broja poziva njih nešto više od 18,9 milijuna ili gotovo 51% bilo je namjenskih poziva na broj 112, poziva temeljem kojih su zatražene intervencije hitnih i drugih nadležnih službi te potencijalno operativnih snaga sustava civilne zaštite.
- Analizom strukture poziva vidljivo je značajno povećanje svjesnosti građana o dostupnosti i namjeni broja 112. Naime, promatrajući razdoblje prvih pet godina (2005. - 2009.) od uvođenja broja 112 u Republici Hrvatskoj vidljivo je kako je u ukupnom broju poziva njih 77% bilo nenamjenskih i zlonamjernih, a što je u značajnoj mjeri otežavalo rad sustava 112.
- U 2024. godini centri 112 su zabilježili ukupno 1.839.837 poziva od kojih je 1.364.752 (74,2 %) bilo namjenskih.
- U 2024. godini zabilježeno je 539.265 događaja od kojih je 272.428 (50,52%) bilo medicinskih, 188.966 (35,04%) sigurnosnih, 43.664 (8,10%) složenih i 34.207 (6,34%) vatrogasnih.
RANO UPOZORAVANJE I UZBUNJIVANJE
- Sustav 112 obavlja i zadaću provođenja ranog upozoravanja i/ili uzbunjivanja stanovništva prilikom nastanka ili prijetnje od nastanka velike nesreće ili katastrofe.
- Sustav 112 komunikacijski povezuje subjekte unutar određenog sustava ranog upozoravanja i putem svojih komunikacijskih kanala osigurava brzi protok informacija i upozorenja o opasnosti među njima. Temeljem odluka rukovoditelja nadležnih subjekata sustav 112 provodi rano upozoravanje stanovništva, sudionika i operativnih snaga sustava civilne zaštite, slanjem SMS ili CB poruka na mobilne telefone putem Sustava za rano upozoravanje i upravljanje krizama (SRUUK).
ü Sustav za rano upozoravanje i upravljanje krizama (SRUUK) u uporabi je od kolovoza 2023. godine.
- Kod neposrednih i nadolazećih opasnosti sustav 112 može provesti i uzbunjivanje građana sustavom baziranim na sirenama. Kod takvog načina uzbunjivanja putem sustava 112 dostavljaju se elektroničkim medijima na nacionalnoj i/ili na lokalnoj razini priopćenja za stanovništvo o vrsti opasnosti i mjerama koje je potrebno poduzeti.
- U 2024. poslano je ukupno 9 SRUUK poruka i to:
ü opasne vremenske pojave: 4
ü uklanjanje minsko-eksplozivnih sredstava: 2
ü opasnost od širenja štetnih plinova usred požara na deponiju plastike: 1
ü poruke građanima RH u inozemstvu (Libanon, ratna opasnost): 2
UTJECAJ RATA U UKRAJINI
- Radi pomoći u zbrinjavanju raseljenih osoba iz ratom pogođene Ukrajine u Ministarstvu unutarnjih poslova dana 21. ožujka 2022. godine aktiviran je broj 114, kao besplatni broj za sve informacije o smještaju, prehrani, zdravstvenoj zaštiti, školovanju djece, radno-pravnom statusu i drugim pravima, na hrvatskom i ukrajinskom jeziku.
- Na broj 114 za pomoć raseljenim osobama iz Ukrajine od 21.3.2022. do 31.12.2024. zaprimljeno 34.580 poziva, od toga na Ukrajinskom jeziku 6.599 na ukrajinskom jeziku.
- U 2024. godini na broj 114 za pomoć raseljenim osobama iz Ukrajine zaprimljeno 6.925 poziva, od toga na ukrajinskom jeziku 1.671.
DODATNO
- U Republici Hrvatskoj je moguće zatražiti pomoć na klasični način putem fiksnog ili pokretnog telefonskog uređaja, putem SMS-a ili telefaks poruke upućene na broj 112 te e-poziva (eCall), automatskog poziva na broj 112 iz vozila koja imaju ugrađen takav sustav.
- Mogućnost traženja pomoći slanjem SMS poruka na broj 112 uvedena je u uporabu 17. lipnja 2016. i namijenjena je prvenstveno gluhim i nagluhim osobama, osobama s poremećajem govora i osobama koje u trenutku pozivanja nisu u mogućnosti ostvariti govornu vezu
- U tijeku su pripreme radi osiguranja pristupa broju 112 osobama s invaliditetom sukladno komunikacijskom uređaju kojim se iste koriste(videopoziv, uporabom glasa, teksta i videokomunikacije koja je sinkronizirana kao cjelovit razgovor). Time će se najkasnije do sredine 2027. godine omogućiti osobama s invaliditetom jednaka mogućnost pristupa hitnim službama kao i drugim korisnicima.
- e-poziv (eCall) je poziv na broj 112 iz vozila koji se uspostavlja automatskim aktiviranjem senzora ugrađenih u vozilo ili ručno i koji putem javnih elektroničkih komunikacijskih mreža prenosi standardizirani minimalni skup podataka te uspostavlja audio kanal između vozila i centra 112. Razvoj usluge e-poziva potican je od strane Europske komisije kao važan doprinos povećanju sigurnosti u cestovnom prometu, ali i javnoj sigurnosti uopće.
- U 2024. godini zabilježeno je 2.033 automatski aktiviranih i 6.592 ručno aktiviranih poziva iz vozila.
- Centar 112 odmah uz poziv dobiva i podatak o lokaciji pozivatelja u skladu s važećim europskim i hrvatskim propisima.
- Najpreciznija lokacija dobiva se kada pozivatelj zove s pametnog telefona, koji je u mogućnosti pružiti podatak za AML (Advanced Mobile Location) metodu lociranja.
- Pozivom na broj 112 može se pokrenuti:
- akcija traganja i spašavanja na kopnu i moru
- hitni prijevoz zrakom unesrećenog, organa ili tima za transplantaciju, timova za traganje i spašavanje ili vatrogasaca
- lociranje unesrećenog pozivatelja
- angažiranje nadležnih operativnih snaga i sudionika sustava civilne zaštite
- Na broju 112 u Republici Hrvatskoj mogu se preuzeti i pozivi na nekoliko stranih jezika (engleski, njemački, talijanski, mađarski i slovački). Prosječan godišnji broj poziva na stranim jezicima je nešto veći od 7.500, a tijekom 2024. godine zabilježeno ih je 8.576.
- Daljnji napori u izgradnji sustava bit će usmjereni na unaprjeđivanje sposobnosti u praćenju i koordiniranju djelovanja hitnih službi i operativnih snaga sustava civilne zaštite kod nesreća i drugih izvanrednih situacija, a pogotovo u slučaju velikih nesreća ili katastrofa. Također, potrebno je stalno unaprjeđivanje tehničko - tehnološke osnove za rad centara 112 te kontinuirano osposobljavanje operatera u svim područjima od značaja za djelotvornost Sustava 112.
Projekt Izgradnja biciklističke staze na području Općine Stari Jankovci
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
Kreće izgradnja nove biciklističke staze na dijelu Općine Stari Jankovci, na južnoj strani uz postojeću državnu cestu D46 kroz naselja Novi i Stari Jankovci, Srijemske Laze, Slakovci i Orolik u ukupnoj dužini od cca 11 002,13 m s uređenjem slobodnih površina unutar granice obuhvata zahvata.
Izgradnja ima za cilj zadovoljenje kvalitetnije prometne povezanosti na ovom području, kao i popravak i uređenje postojećih pješačkih površina.
Novi odobreni projekt sufinanciran je kroz poziv ITU – Izgradnja biciklističke infrastrukture na Urbanom području Vinkovci
Izvođač radova je tvrtka Cestorad d.d i Sokol d.o.o s rokom izvršenja ugovora od godinu dana.
Izvedbeni projekt za izgradnju biciklističke staze na području Općine Stari Jankovci možete preuzeti ovdje.

Anketni upitnik o interesu mladih i mladih obitelji za stambenim zbrinjavanjem
- Detalji
- Kategorija: Uncategorised
Općina Stari Jankovci provodi anketni upitnik u svrhu prikupljanja podataka o broju zainteresiranih osoba za stambenim zbrinjavanjem na području Općine Stari Jankovci radi prijave na Program izgradnje i obnove stambenih jedinica u državnom vlasništvu na potpomognutim područjima Republike Hrvatske za stambeno zbrinjavanje mladih osoba i mladih obitelji, a u skladu sa Zakonom o stambenom zbrinjavanju na potpomognutim područjima (NN 106/18., 98/19. i 82/23). Temeljem iskaza interesa definirat će se broj stambenih jedinca koji se može sagraditi u Općini Stari Jankovci. Ispunjavanjem ove ankete ne obavezujete se na korištenje stambenog zbrinjavanja, već on ima informativnu svrhu.
O PROGRAMU:
- Općina Stari Jankovci istražuje postoji li potreba za izgradnjom višestambene zgrade za korisnike stambenog zbrinjavanja,
- Cilj stambenog zbrinjavanja je zadržati stanovništvo na potpomognutim područjima te potaknuti naseljavanje tog područja,
- Program stambenog zbrinjavanja namijenjen je mladim osobama i mladim obiteljima, do 45 godina starosti.
Molimo sve zainteresirane da ispune upitnik koji se nalazi na linku: https://forms.gle/HyFZrrPY2n7KE9va9
OBAVIJEST
- Detalji
- Kategorija: Naslovna
INA – Industrija nafte, d.d. vriš seizmičko istraživanja rezervi nafte na području Općine Stari Jankovci i vršiti će naknadu štete prolaska vozila po poljoprivrednim i ostalim površinama. Zahtjev za naknadu štete prolaska vozila po poljoprivrednim i ostalim površinama možete podnijeti gosp. GOJKU ŠUŠKU na kontakt telefon 092 139 5660

Popularni članci
- 13Ruj "Birajmo najljepšu okućnicu" (140318) 2018-09-13 15:33:36
- 17Ruj "Birajmo najljepšu okućnicu" - novi set fotografija (134898) 2018-09-17 12:28:50
- 19Lip “Birajmo najljepšu okućnicu” (140119) 2018-06-19 13:47:04
- 11Stu 1. KREATIVNA RADIONICA U STARIM JANKOVCIMA (163457) 2016-11-11 10:00:08
- 14Lip 1. Sjednica Općinskog Vijeća (170288) 2016-06-14 18:49:33


